یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
تسلیت

حوزه/ عروج این رزمنده غیور عزیز که خاطره مجاهداتش در طول سال های پر افتخار دفاع مقدس و انقلاب زبانزد خاص و عام و در پرونده معنوی اش در یوم الحساب نور افشانی خواهد کرد ما را محزون و دلهایمان را داغدار نمود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ در پی درگذشت حاج سید احمد شمس، سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَیَبْقَیٰ وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ

تقدیر الهی بر آن شد تا از وجود مجاهد فی سبیل الله، ایثارگر هشت سال دفاع مقدس، مداح و ذاکر با اخلاص، پیر غلام سید الشهدا( ع)، حاج سید احمد شمس، با سابقه ای مملو از ایثار، مجاهدت و اخلاص در راه دفاع از اسلام و انقلاب محروم گردیم.

عروج این رزمنده غیور عزیز که خاطره مجاهداتش در طول سال های پر افتخار دفاع مقدس و انقلاب زبانزد خاص و عام و در پرونده معنوی اش در یوم الحساب نور افشانی خواهد کرد ما را محزون و دلهایمان را داغدار نمود.

ان شاءالله به پاس یک عمر مجاهدت و ایثار و سربازی حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، با لطف حضرت حق در جمع شهیدان و با همسنگران دیرین خود محشور گردد.

اینجانب عروج ملکوتی این ذاکر با اخلاص اهل بیت که مصادف با ایام شهادت سید و سالار شهیدان و دختر سه ساله اباعبدالله الحسین حضرت رقیه (س) گردیده است را به خانواده معظم و معزز این عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد حق تعالی رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل همراه با سلامتی برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم

سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا موحد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha