یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
برگزاری اولین دوره کاربردی معارف مهدویت در شهرستان دشتی

حوزه/ اولین دوره کاربردی معارف مهدویت ویژه طلاب ،فرهنگیان و فعالان فرهنگی شهرستان دشتی در مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین دوره کاربردی معارف مهدویت ویژه طلاب ،فرهنگیان و فعالان فرهنگی با حضور استاد کفیل ،استاد مهدویت حوزه علمیه قم با همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود عج،مدارس علمیه خواهران و برادران، دفتر امام‌جمعه ،گروه تبلیغی دین گستران ولایی و آموزش و پرورش شهرستان دشتی در مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها خورموج برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خورموج با بیان اهداف برگزاری این دوره، گفت: دوره مهدویت با حضور افراد و طلاب خواهر و برادر و با همکاری حوزه های علمیه خواهران و برادران، بنیاد فرهنگی مهدی موعود و سایر نهاد ها در شهرستان دشتی و با هدف بالا بردن معارف مهدویت و آشنایی هرچه بیشتر افراد با فرهنگ انتظار برگزار گردید.

خانم غلامی تصریح کرد: در این دوره دو روزه افراد به صورت فشرده و تخصصی زیر نظر استاد کفیل، استاد مهدویت حوزه علمیه قم آموزش های لازم را در رابطه با فرهنگ انتظار و مهدیت و نحوه پیاده سازی این مسایل در جامعه را فرا می گیرند.

وی افزود: در دنیای امروز در همه ادیان، اعتقاد به منجی در آخر الزمان وجود دارد و شناخت منجی برای همه امری ضروری است و ما باید مردم را در جهت آشنایی هرچه بیشتر و رسیدن به انتظار حقیقی و واقعی آماده کنیم و برای درک مفاهیم ظهور و انتظار ظهور می بایست با مردم با اطلاعات و داده های کافی و متقن روبرو شویم تا افراد را نسبت به امر مهدویت متقاعد کنیم.

انتهای پیام/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha