یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
سردار عمومهدی

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی تصریح کرد: امروزه رسانه ها رزمنده جنگ روایت ها هستند و در این عرصه باید با بصیرت افزایی رسانه ای به مقابله با دشمن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار مرتضی عمومهدی طی سخنانی در نشست صمیمانه با مدیران رسانه ها و خبرگزاری‌های استان مرکزی با اشاره به اهمیت خبررسانی و فعالیت رسانه ای در دنیای امروز ابراز داشت: واقعیت تأسف باری که وجود دارد این است که خبر و رسانه در دنیا مورد اجحاف و در اختیار اربابان قرار گرفته و با دیدگاه‌های اقتصادی و منفعت طلبانه خود رسانه را به گونه‌ای هدایت می‌کنند تا باورهای خود را در جامعه منتشر کرده و به آن ضریب رسانه ای بدهند.

وی افزود: دشمنان اسلام، نظام جمهوری اسلامی و سپاه را به عنوان تروریست قلمداد می‌کنند در حالی که آمریکا با کشتن ده ها هزار نفر به عنوان تروریست مطرح است و با رسانه‌های در اختیار با زر و زور و تزویر، همه دولت و حاکمیت‌ها را مجبور به تحریم ایران می‌کند.

فرمانده سپاه استان مرکزی همچنین گفت: رسانه‌ها باید حقیقت محور باشند و این مهم نیازمند به قوی شدن دارد و به هر میزان آموزش‌ها را فراگرفتیم در حوزه ارزش‌های دینی تبلیغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار پیش از آنکه بنگاه‌دار باشند باید هنرمند، توانمند و آگاه بخش در جامعه باشد و تبدیل به انسان رسانه قوی آگاه و مثبت شود.

عمومهدی همچنین با تأکید بر لزوم حرفه ای شدن در عرصه رسانه در عین پایبندی به اخلاق و شرع اظهار داشت: امروزه رسانه ها رزمنده جنگ روایت ها هستند و در این عرصه باید با بصیرت افزایی رسانه ای به مقابله با دشمن بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید مخاطب خود را جذب و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای ترویج معارف دین و زمینه سازی برای تحقق دین نوین اسلامی تلاش نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha