شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: دغدغه سپاه خدمتگزاری به مردم است که این موضوع را در عرصه‌های مختلف از جنگ گرفته تا بحران‌ها نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سرهنگ علیرضا افشار امروز در نشستی که به‌مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران شهرستان ابهر همواره تلاش کرده‌اند حرمت قلم را حفظ کنند و در مسیر عدالت و حقیقت قلم را چرخانده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین سلاح برای دشمنان سلاح تبلیغات و رسانه است، گفت: کارکرد این سلاح در برهه فعلی حتی از بمب اتم نیز خطرناک‌تر است که همین موضوع وظیفه خبرنگار را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر بیان کرد: یکی از اصولی که در حوزه خبر باید مورد توجه خبرنگار قرار گیرد، آن است که یک خبرنگار نباید حب و بغض را در کار خود دخالت دهد.

افشار ادامه داد: در سطح شهرستان کانال‌های خبری و خبرگزاری‌های پرطرفداری در حال فعالیت هستند که انتظار ما این است اطلاعات و اخبار بسیج و سپاه را بیشتر منعکس کنند.

وی با تاکید بر ضرورت قلم زدن خبرنگاران در مسیر انقلاب، افزود: هر کسی در مسیر ارزش‌ها و انقلاب ورود کرده، عاقبت به خیر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha