دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمدن اسلامی یکی از معانی اربعین حسینی است، گفت: تاریخ در حال عوض شدن است و این سلطه ای که یک روز دوقطبی و به دنبال از بین بردن اسلام بودند امروز خنثی شده و بیداری جهانی حاصل شده است و نمی توانند جلوی آن را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز در دیدار با عضو هیات امناء و عضو هیات علمی مجتمع حوزوی صدر (مشکات) اظهار کرد: مسئله عزاداری اربعین برای هیچ پیامبر و امامی بیان نشده است اما در روایت آمده است که علامت شیعه، زیارت اربعین امام حسین علیه السلام است و در صحنه میدانی می بینید که از ادیان و نقاط مختلف جهان به اربعین می آیند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به پیچ تاریخی بیان شده توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تاریخ در حال عوض شدن است و این سلطه ای که یک روز دوقطبی و به دنبال از بین بردن اسلام بودند امروز خنثی شده و بیداری جهانی حاصل شده است و نمی توانند جلوی آن را بگیرند.

وی ادامه داد: این جنایت ها و کارهای دیوانگی که انجام می دهند سند رسوایی غرب است و ادعای حقوق بشر هم می کنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اربعین حسینی صد معنی دارد، گفت: یکی از معانی اربعین، تمدن اسلامی است که به انسان ها عشق می ورزد و خدمت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha