جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: کسانی که در دولت به عنوان وزیر انتخاب می‌شوند باید به خوبی با درد مردم آشنا باشند و برای رفع آنها تلاش بسیاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج در سخنانی اظهار داشت: کسانی که در دولت به عنوان وزیر انتخاب می‌شوند باید به خوبی با درد مردم آشنا باشند و برای رفع آنها تلاش بسیاری کنند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج ادامه داد: مسئولان باید در مقابل جامعه و مردم پاسخگو باشند و به مطالبات آنان جواب بدهند، بنابراین مسئولان در بحث خدمت به مردم با همدیگر رقابت کنند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله غزه، تاکید کرد: امروز مسئله غزه به عنوان مشکل نخست جهان اسلام شناخته می‌شود، امروز می‌بینیم که صهیونیست‌ها در کمال قساوت در حال کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستند بنابراین جهان اسلام باید امروز موضع خود را در برابر اسرائیلی ها مشخص کند.

ماموستا خالدی تصریح کرد: صهیونیست‌ها در ۱۰ ماه گذشته با جنایاتی که انجام داده‌اند نشان داده‌اند که هیچ بویی از بشریت و انسانیت نبرده‌اند و هیچ اعتقادی به خدا و آخرت ندارند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در پایان سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نسل نوجوان و جوان کشور، خاطرنشان ساخت: امروز جوانان ما تحت جنگ رسانه‌ای و جنگ عقیدتی دشمن قرار دارند بنابراین باید آنان را با معنویات و مباحث دینی آشنا کنیم تا در برابر این توطئه دشمنان در امان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha