جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به رای اعتماد وزیران پیشنهادی رئیس جمهور،گفت: اولویت نمایندگان مجلس باید حل مشکلات اقتصادی باشد و این نگاه ارزشمند رهبر انقلاب باید مورد توجه ویژه نمایندگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های های نمازجمعه این شهر با انتقاد از تبلیغات رسانه‌ای دشمن، اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا فرهنگ اربعینی، ظلم‌ستیزی و ذلت‌ناپذیری را تضعیف کرده و فرهنگ غربی را جایگزین آن کند اما باید بداند مردم بیدارتر از همیشه اجازه این پدیده شوم را نخواهند داد.

وی افزود: یک روز به ایران اسلامی سیم خاردار نمی‌دادند، اما امروز دشمن تلاش می‌کند تا کشورهای دنیا از ایران تجهیزات نظامی خریداری نکنند و در این شرایط و با وجود اقتدار ایران اسلامی بدون تردید عقب‌نشینی ایران تنها منجر به خسران و ذلت خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: همان‌طور که شهدا تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند، ما نیز با رهبر انقلاب پیمان می‌بندیم که ادامه‌دهنده راه روشن ایشان باشیم.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: مردم نیز در واکنش به خونخواهی شهید هنیه، با فریاد "لبیک یا خامنه‌ای" حمایت خود را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به رای اعتماد به وزیران پیشنهادی رئیس جمهور، گفت: اولویت نمایندگان مجلس باید حل مشکلات اقتصادی باشد و این نگاه ارزشمند رهبر انقلاب باید مورد توجه ویژه نمایندگان قرار گیرد.

خطیب نمازجمعه بوشهر همچنین با بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن در ۲۶ مردادماه، اظهار کرد: آزادگان رنج اسارت را تحمل کردند اما هرگز اجازه ندادند به عزت ایران اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

حجت الاسلام اسماعیلی از مردم خواست در زیارت‌های اربعین، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و کسانی که امکان رفتن به کربلا ندارند، می‌توانند به دیگران کمک کنند تا این سفر معنوی را انجام دهند.

وی با اشاره به افزایش مصرف برق در استان بوشهر، از هم‌استانی‌ها خواست در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی و ضعف دشمنان، گفت: امروز آمریکا و دیگر قدرت‌ها قادر به عرض اندام در ایران اسلامی برای تکرار اقدام‌های مانند سرنگونی دولت مصدق نیستند.

وی ادامه داد: جبهه دشمن در ضعیف‌ترین دوران خود قرار دارد، و این در حالی است که جبهه حق در اوج اقتدار و پیشرفت است.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: شکست‌های اخیر آمریکا و حامیانش از گروه‌های مقاومت، به‌ویژه حماس، نشان‌دهنده زنده شدن خودباوری در میان مسلمانان است که ارمغانی از سوی امام راحل بوده است.

وی یادآور شد: این شجاعت در دل مردم و شهدا زنده شده و آنان را در برابر دشمنان ایران اسلامی با صلابت و اقتدار قرار داده است.

خطیب نمازجمعه بوشهر افزود: امروز در جریان خونخواهی اسماعیل هنیه، کشورهای مختلف به‌عنوان میانجی تلاش می‌کنند تا کشور متجاوز تنبیه نشود، اما رژیم صهیونیستی باید بداند که انتقام ترور شهید هنیه قطعی و حتمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha