جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
حجت الاسلام سیدجمال حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: اضطراب و وحشت از انتقام سخت ایران در سرزمین‌های اشغالی زندگی صهیونیست‌ها را عملاً فلج کرده است.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، در سخنانی با اشاره به اینکه امروز ایران به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است، اظهار داشت: امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در مقایسه به دهه های گذشته به هیچ وجه قابل قیاس نیست و همین امر زمینه احساس خطر از سوی ابرقدرتها به ویژه آمریکایی ها و... شده است.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: زمانی که ایران وعده انتقام‌گیری ترور شهید هنیه را داد به نوعی رژیم صهیونیستی هم در بحث بین‌الملل و هم در بحث داخلی دچار تزلزل شده است که این نشانه قدرت و جایگاه امروز ایران می باشد.

وی افزود: طبق آمارهای موجود امروز بیش از مصرف قرص‌های خواب آور و آرامبخش در بین اشغالگران صهیونیست بیش از ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است و همچنین طبق آمار نشریات بین‌المللی و حتی نشریات خود رژیم صهیونیستی میزان مراجعه به روانپزشکان و همچنین نرخ ویزیت پزشکان و روانپزشکان به ۱۲۲ افزایش پیدا کرده است که این نشان می‌دهد که اضطراب و وحشت از انتقام سخت ایران در سرزمین‌های اشغالی زندگی صهیونیست‌ها را عملاً فلج کرده است.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: از سوی دیگر نیروی دریایی آمریکا با این حجم وسیع از امکانات و تجهیزات نظامی در خاورمیانه حضور پیدا کرده است که این نشانه بارز از ترس غربی‌ها و ابرقدرت‌ها از قدرت نظامی ایران است و از سوی دیگر این لشکرکشی‌ها نشان می‌دهد که آنان متوجه شده اند که اسرائیل به تنهایی نمی‌تواند در مقابل قدرت موشکی و نظامی ایران از خود دفاع نماید که این را باید یک پیروزی روانی و تبلیغاتی برای جمهوری اسلامی در مقابل اشغالگران قدس دانست.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: تاکنون در بحث جنگ روانی صهیونیست‌ها قافیه را باخته‌اند و بی‌شک با حمله ایران و جبهه مقاومت صهیونیست‌ها عملاً از هم می‌پاشند و همپیمانان شان نیز هرگز نمی‌توانند آن گونه که امروز ادعا می‌کنند به داد و فریاد آنها برسند، لذا طبق وعده الهی پیروزی نهایی از آن جهان اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha