جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ایران اسلامی در مقابل تمام دنیای استکبار ایستاده و لرزه بر اندام آنها انداخته و پیک پشت پیک می‌فرستند که نزنید و این مهم به برکت مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج، ضمن تبریک ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با بیان اینکه آزادگان قهرمانان ایران اسلامی هستند، گفت: از مجاهدت‌های این قشر تشکر و قدردانی می‌کنم.

امام جمعه شهر یاسوج افزود: در زمان دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد وضعیتی همچون شرایط فعلی غزه از جمله تجاوز، کشتار، جنایت و غارت را داشتیم.

وی ادامه داد: با مجاهدت‌های آزادگان، خانواده شهدا و جانبازان اسلام عظمت پیدا کرد، جبهه حق شکل گرفته و نظام اسلامی قدرتمند شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ترور اسماعیل هنیه خاطرنشان کرد: مسئولان رژیم صهیونیستی هم به پناهگاه‌ها رفته‌اند، دشمن فهمید که نمی‌شود با ملت اسلامی در افتاد.

امام جمعه شهر یاسوج تصریح کرد: در عملیات وعده صادق ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی در هم کوبیده شد و امروز همه دنیای استکبار و غرب برای دفاع از رژیم صهیونیستی به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز ایران اسلامی در مقابل تمام دنیای استکبار ایستاده و لرزه بر اندام آنها انداخته و پیک پشت پیک می‌فرستند که نزنید و این مهم به برکت مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به دیدار اعضای دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار مشکلات استان از جمله مسئله سدها، جاده‌ها، فرودگاه یاسوج، اتصال استان به راه‌آهن سراسری، بهره‌مندی بیشتر استان از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزرات نفت، گردش مالی نفت و گاز، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و معادن را مطرح کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ظرفیت‌ های استان اظهار کرد: در این دیدار بیان شد؛ استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ درصد جنگل‌ها، ۱۰ درصد آب و ۲۵ درصد نفت و گاز کشور را دارد، اما با محرومیت‌های زیادی مواجه است.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد زیرساخت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسئله تاریخی مربوط به بویراحمد گفت: در جنگ‌های بویراحمد با رژیم طاغوت، آن رژیم دنبال و پیگیر بود که بلوچ‌ها را برای مقابله با مردم عشایر بویراحمد به این منطقه بیاورد که یک مولوی در این خصوص فتوا داد و جلوی این کار را گرفت و دسیسه رژیم طاغوت را خنثی کرد.

در پایان این مراسم نیز برخی از آزادگان استان به نمایندگی از ۳۱۷ آزاده استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha