شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
کد خبر: 1177393
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
ب

حوزه/ آیین رونمایی از کتاب پازل موفقیت، نوشته مهندس نرگس جهانگیر با موضوع مهارت‌های مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیین رونمایی از کتاب پازل موفقیت، نوشته مهندس نرگس جهانگیر با موضوع مهارت‌های موردن یاز برای رسیدن به موفقیت با حضور رئیس شورای شهر کاشان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان و تعدادی از مهندسین شرکت سایپاسیتروئن و مردم اهل فرهنگ کاشان در تالار شهید عامربن ناصر فینی برگزار شد.

علیرضا مفرح، رئیس شورای شهر کاشان در این آیین به اهمیت ثبت آثار هنرمندان و مهندسین و اهل قلم اشاره کرد و موفقیت را، کلمه‌ای خواند که نه تنها در زندگی فردی و حرفه‌ای بلکه در همه جوامع، همواره یکی از اهداف اساسی به شمار می‌آید.

در ادامه این مراسم، حسن اربابی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان ضمن خداقوت به نویسنده کتاب و دست اندرکاران برگزاری این مراسم، اظهار امیدواری کرد که از ظرفیت آموزش و حوزه کتاب و کتابخوانی برای کارگران و مهندسین جامعه کارگری که طیف گسترده ای از جامعه هستند باید بهره برد و استفاده نمود.

نرگس جهانگیر، زاده سال ۱۳۶۳ در کاشان و دانش آموخته کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است؛ وی در حال حاضر، رئیس اداره آموزش شرکت سایپاسیتروئن بوده و در کنار آن، به آموزش مهارت‌های توسعه فردی و فن بیان مشغول است.

کتاب پازل موفقیت، اولین اثر مکتوب وی و نتیجه تلفیق دانش و تجربه شخصی سال‌های فعالیت کاری اوست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha