شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
شهدای مدافع حرم

حوزه/ جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم که چند روزی در موکب آستان مقدس مستقر بودند به سمت کربلای معلی بدرقه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هادی محمود نژاد، مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در مراسم بدرقه جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم مستقر در موکب آستان مقدس بانوی کرامت به سمت کربلای معلی در سخنانی با اشاره به مقام و جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران و لزوم تکریم خانواده های آنان، اظهار داشت: خدمت در این دستگاه شریف و نورانی که منتسب به کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها می باشد باعث افتخار ماست.

وی افزود: اِنَّ الحسینَ مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة؛ همانا حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است؛ این حدیث نبوی اشاره به جایگاه رفیع سیدالشهدا علیه السلام در هدایت و نجات انسان‌ها دارد.

مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: خدمت به همه زوار به ویژه خانواده های منتسب به شهدا واقعا افتخار بزرگی است؛ شهدای گرانقدر و معززی که حرکت عظیم پرشور و ملی زوار به برکت خون مطهر آنان است؛ این امنیتی که هم در کشور خودمان و هم در کشور دوست و برادر عراق می باشد همه مرهون فداکاری های آنان است.

محمودنژاد گفت: من به نوبه خودم و همچنین از طرف تولیت محترم حرم بانوی کرامت سلام الله علیها خدمت تک تک شما عزیزان خیر مقدم عرض می کنم، ان شالله سفرتان به سلامت باشد.

وی در پایان ابراز داشت: برای خدام موکب افتخار بزرگی بود که به شما خدمت کنند؛ امیدواریم با دعای شما و همه عاشقان و زوار اهل بیت علیهم السلام مردم غزه هم نجات پیدا کنند و نسل این صهیونیست های کودک کش و جنایتکار از روی زمین برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha