یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
موکب حضرت زینب

حوزه/ مدیر اجرایی آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) گفت: علاوه بر تداوم توزیع روزانه ۵۰ تن یخ بین موکب های ایرانی طبق سالهای قبل، امسال برای اولین بار آستان مقدس خواهر امام رضا (ع) در اصفهان در مسیر خدمت رسانی به گم شدگان خدمات ارائه می دهد.

حجت‌الاسلام محسن صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان اظهار داشت: حرم مطهر، امسال زودتر از سال‌های گذشته خدمت رسانی در مسیر اربعین را آغاز کرده است.

مدیر اجرایی آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) در اصفهان با بیان اینکه تولید یخ، یکی از خدمات حرم مطهر حضرت زینب (س) در ایام اربعین حسینی در عراق است، افزود: یخ از جمله محصولات استراتژیک در ایام اربعین است؛ به همین منظور چندین کارخانه تولید یخ با ظرفیت روزانه ۵۰ تن راه‌اندازی و یخ در ۴ نقطه از مسیر در موکب‌های عراقی و ایرانی توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام صادق زاده با اشاره به راه اندازی کارخانه بسته‌بندی آب با ظرفیت بسیار بالا از سوی آستان مقدس حضرت زینب(س)، خواهر امام رضا(ع) در اصفهان، افزود: سال گذشته نیز روزانه حدود ۳۰ تن یخ تولید و در اختیار موکب‌ها قرار گرفت و سال گذشته نیز حدود ۲ میلیون ظرف آب یک نفره تولید و توزیع شد.

وی ادامه داد: به طورکلی، تولید و بسته‌بندی آب، نیاز به خدمت رسانی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ خادم دارد.

مدیر اجرایی آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) در اصفهان عنوان کرد: امسال برای اولین بار آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) در اصفهان در مسیر خدمت رسانی به گمشدگان خدمات ارائه می دهد؛ چرا که در سال‌های گذشته کمتر جایگاهی برای این افراد در نظر گرفته شده بود و خوشبختانه آستان امسال، ۱۷ کانکس مجهز به خطوط ویژه تماس در ۱۴ نقطه در مسیر مستقر می کند تا گمشدگان در آنجا حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha