چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
کد خبر: 1178095
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
اوگاندایی

حوزه/ «یاسین مونگه» جوان اوگاندایی که بعد از آشنایی با معارف ناب اهل بیت(ع) شیعه شده است، گفت: اذعان می‌کنم اربعین مصداق همدلی و وحدت مسلمانان است و من از همه مسلمانان می‌خواهم به جمع ما بپیوندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، یکی از جلوه‌های پیاده روی اربعین در طریق مشایه حضور زائران و دلدادگان سید و سالار شهیدان از سراسر دنیا و با هر ملیت و نژادی است.

این روزها حجت الاسلام رمزی خالص، از مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان و همچنین حجت الاسلام حسین نوری سرگروه طلاب زباندان حوزه علمیه خراسان با «یاسین مونگه» ارتباط برقرار نمودند.

«یاسین مونگه» جوان اوگاندایی است که بعد از آشنایی با معارف ناب اهل بیت(ع) در چهار سال گذشته شیعه شد، یاسین مونگه اذعان می‌کند که در رسانه‌های ما تبلیغات دروغینی در مورد شیعیان پخش می‌کنند که تماما کذب محض است و اگر حقایق را به نمایش بگذارند قطعاً مردم به ما می‌پیوندند.

مونگه با اشاره به جاذبه اربعین حسینی تأکید کرد: اذعان می‌کنم اربعین مصداق همدلی و وحدت مسلمانان است و من از همه مسلمانان می‌خواهم به جمع ما بپیوندند و وحدت بین مسلمانان جهان را گسترش دهند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha