پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
صاحبقرانی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در خیابان امام رضا(ع) برای سومین سال پیاپی رویداد در مسیر بهشت ویژه دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در مراسم اربعین حسینی در مشهد و سایر شهرستان‌های استان، اظهار داشت: در روز اربعین حسینی کسانی که توفیق حضور در کربلا را نداشتند، در ایران اسلامی به‌خصوص استان خراسان رضوی و مشهد مقدس ضمن تجدید بیعت با امام حسین(ع) دلدادگی و پیروی از آرمان‌های حضرت(ع) را با حضور در حرم رضوی اعلام کردند.

وی افزود: مردم نشان دادند که دلداده مکتب امام حسین(ع) هستند، پای این مکتب ایستاده‌اند و برای زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیه‌الله(عج) تلاش می‌کنند تا دولت حق اسلام ناب به‌زودی تشکیل شود، این مردم کسانی هستند که آمده‌اند تا بگویند برای یاری امام زمانشان آمادگی دارند و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه پیرامون برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در دهه آخر صفر، یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی همانند سایر دستگاه‌ها در میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) آمادگی کامل دارد و امسال تمهیدات خوبی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، بابیان اینکه در خیابان امام رضا(ع) برای سومین سال پیاپی رویداد در مسیر بهشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ غرفه خدمت‌رسانی در همین خیابان به همت هیئت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی به مدت سه شبانه‌روز، به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران پیاده توسط هیئت‌های مذهبی در ایستگاه‌های بین‌راهی، تصریح کرد: همچنین جمعی از مبلغین این سازمان کاروان‌های پیاده را از مبدأ تا مبدأ همراهی خواهند کرد.

وی بابیان اینکه قرارگاه تبلیغی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته‌شده است، خاطرنشان کرد: محل‌های اسکان در محور خیابان امام رضا(ع) در نظر گرفته‌شده که در آن محل‌ها نیز مبلغان حضور دارند، همچنین این قرارگاه تلاش می‌کند فضاسازی خوبی را در دهه آخر صفر داشته باشد تا بتوانیم به‌خوبی خادمی مردم را در این روزها داشته باشیم و فضا را برای خدمت‌رسانی به مردم آماده کنیم.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی، تأکید کرد: امسال به‌همت هیئت‌های مذهبی فضاهایی برای اسکان زائران فراهم‌شده که در رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و محیطی این محل‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha