پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
دوره

حوزه/ رئیس اداره معارف قرآن و اهل بیت(ع) حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری طرح مسک با هدف تجهیز فعالان قرآنی به دانش رسانه‌ای و حمایت از آنان در عرصه‌های مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه‌، سمیه مقیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح مسک، عنوان کرد: به منظور تجهیز فعالان قرآنی حوزوی به دانش رسانه‌ای و همچنین تقویت و حمایت از آنان در عرصه‌های مجازی، دوره آموزشی کنشگری موثر در فضای مجازی (طرح مسک) ویژه فعالان قرآنی، به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

رئیس اداره معارف قرآن و اهل بیت(ع) حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: دوره مجازی آموزش و توانمندسازی، به میزان ۱۰ ساعت، از اول تا ۲۵ شهریورماه در فضای سامانه سیما، برگزار و به پذیرفته شدگان، گواهی ارائه می گردد.

وی تصریح کرد: طلاب فعال قرآنی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://els.whc.ir/course/view.php?id=1280 و یا با با جست‌وجوی عنوان درس «آموزش کنشگری مؤثر در فضای مجازی ویژه فعالان قرآنی(طرح مسک)» در سامانه سیما، پس از بهره‌مندی از فایل‌های تصویری محتوای دوره، از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ شهریور در آزمون نهایی، شرکت و در صورت کسب امتیاز لازم، برای شرکت در دوره حضوری معرفی خواهند شد.

رئیس اداره معارف قرآن و اهل بیت(ع) حوزه های علمیه خواهران، سرفصل های این دوره آموزشی را شامل رسانه شناسی، فنون اقناع، جریان شناسی، انگیزه بخشی عنوان کرد و افزود: این مباحث توسط اساتید مجربی همچون آقایان احمدی، کارخانه، لسانی، عرب اسدی، حاجی پروانه، فیروزیان، دوانقی، قاضی، قره داشی و مستفیضی تدریس می شود.

آغاز آموزش کنشگری مؤثر در فضای مجازی ویژه فعالان قرآنی (طرح مسک)

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha