پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
1

حوزه/ اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) با هدف دفاع از مردم مظلوم غزه و در راستای پاسخگویی تهران به ترور اسماعیل هنیه دستاوردهای صنعت دفاعی و موشکی ایران را به مناسبت هفته صنایع دفاعی برای دختران جوان گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال تبیین کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) همزمان با هفته صنایع دفاعی با هدف دفاع از مردم مظلوم غزه و پاسخگویی تهران به ترور اسماعیل هنیه عصر دیروز در محفل دخترانه مشکات الکریمه(چله وصال) که در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد دستاوردهای صنعت دفاعی و موشکی ایران را برای دختران جوان تبیین کرد.

در این محفل دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های صنایع دفاعی، موشکی، دفاع سایبری و ابزارهای لازم برای پاسخ سخت به متجاوزان_اسرائیلی در دفاع از مردم غزه برای دختران گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال بازگو شد.

بصیرت افزایی نسبت به دستاوردهای علمی و دفاعی انقلاب اسلامی و محور مقاومت و افزایش آگاهی قشر جوان نسبت به عرصه های جنگ سخت و فیزیکی و تقابل با شبهات دشمن در فضای مجازی و پاسخگویی به این شبهات از مهم ترین اهداف برگزاری این محفل معارفی و بصیرتی بود.

لازم به ذکر است، بانوان و دختران در گروه‌های سنی مختلف با عضویت در کانال آستان مهر به آدرس @astanehmehr می توانند از برنامه های فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای خواهران مطلع شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha