جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
نشست مجازی

حوزه/ مسئولان دانشگاه علوم اسلامی رضوی و دانشگاه بین المللی ایلیا عراق در نشستی مجازی زمینه‌های همکاری علمی و فرهنگی موجود را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در نشستی مجازی مسئولان دانشگاه علوم اسلامی رضوی و دانشگاه بین‌المللی ایلیا از کشور عراق با توجه به وجود شباهت در سیستم آموزشی و برخی فعالیت‌های علمی، زمینه‌های همکاری با یکدیگر و گسترش ارتباطات علمی و فرهنگی را بررسی کردند.

در این نشست که با معرفی دانشگاه از سوی حجت الاسلام امامی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها آغاز شد با بحث پیرامون همکاری‌های علمی و فرهنگی ادامه یافت.

در این گفت‌وگو، مصادیقی همچون تبادل اعضای هیئت علمی و پژوهشگران بین دو مرکز علمی با هدف اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و آموزشی مشترک، برگزاری همایش‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مشترک در موضوعات مورد علاقه طرفین، تبادل دانشجو در دراز مدت با اعطای بورسیه تحصیلی بر اساس برنامه‌های پیشنهادی دو کشور و نیز چاپ کتاب و مقالات اساتید و دانشجویان در مجلات معتبر علمی گفت‌وگو شد.

در پایان نشست بر تهیه پیش نویس تفاهم نامه‌ای مشترک برای بررسی نهایی جزئیات و سپس امضای آن از سوی رؤسای دانشگاه علوم اسلامی رضوی و ایلیا توافق شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha