جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
ه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا گفت: پیاده روی اربعین رسانه بین المللی منحصر به فرد برای جهانی‌سازی حماسه حسینی و عامل ایجاد الفت و ارتباط مومنین با یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پارسیان، به تفسیر آیه ۲۰۰ سوره آل عمران اشاره کرد و اظهار داشت: بی‌شک پیاده‌روی ۲۵ میلیونی اربعین که در کمال صفا، صمیمیت، ایثار و برادری انجام می‌شود، مصداق (اصبروا و صابرو و رابطوا و اتقوا الله لعلکم تفلحون) است که ان‌شاءالله باعث رستگاری فردی و اجتماعی مسلمانان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، مشایة الاربعین را طراحی الهی دانست و بیان کرد: بزرگترین استغاثه بشری برای ظهور منجی عالم بشریت را در اربعین مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پیاده روی اربعین رسانه بین المللی منحصر به فرد برای جهانی‌سازی حماسه حسینی و عامل ایجاد الفت و ارتباط مومنین با یکدیگر است.

امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه دوم، ضمن تبریک آغاز هفته دولت و تشکیل دولت چهاردهم به دولتمردان و رای اعتماد به همه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور توسط مجلس، ابراز کرد: مجلس گام دوم را در تشکیل دولت وفاق ملی برداشت، حالا نوبت به جبران این همراهی توسط دولتمردان است، همه وزرا و معاونین رئیس جمهور باید به‌صورت جهادی و با برنامه و اخلاص در خط ولی فقیه و در مسیر شهید رئیسی به دور از هرگونه حاشیه‌سازی کار را به پیش ببرند.

وی ابراز کرد: نهاد امامت جمعه مثل همیشه در امتداد مشی رهبر معظم انقلاب اسلامی با دفاع واقع‌بینانه و نقد منصفانه، در خدمت و یاری‌گر دولت خواهد بود.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به مسئله نسل کشی اسرائیل، گفت: نسل کشی رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین‌المللی ادامه دارد، اما انتظار بدتر از مرگ صهیونیست‌ها از لحظه انتقام ایران، این رژیم را فلج کرده و حدود یک میلیون نفر پا به فرار گذاشته‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha