چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
پیاده روی ولایت

حوزه/ پیاده‌روی ولایت در شهرستان جم در سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی پیاده رویی ولایت در جم صبح امروز با حضور امام جمعه حجت الاسلام محمدی امام جمعه و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در محل دفتر نهاد امامت جمعه برگزار شد.

در این جلسه حاضرین دیدگاه ها و نظرات خود را نسبت به مسیر های پیشنهادی، برنامه های قابل اجرا در ابتدای شروع پیاده روی، در مسیر و پایان این همایش بزرگ مردمی ارائه و پس از جمع بندی نقطه نظرات نقاط مبدا و مقصد را تعیین شد.

در این جلسه مقرر گردید از نقاط ابتدایی و انتهایی پیاده رویی شهادت امام رضا علیه السلام، نقطه شروع پیاده روی میدان فاضل جمی و نقطه پایانی پیاده روی آستان مقدس امام زاده بی بی بانو (س) انتخاب شد.

گفتنی است، مسائل مختلف از نظر پشتیبانی، محوطه سازی و نصب سایبان، فضاسازی، تشکیل کمیته های فرهنگی تبلیغی، برپایی مواکب، ایستگاه های صلواتی، امنیت و اجرای مراسم پایانی این همایش از دیگر موضوعات مورد بحث این جلسه بوده است.

به گزارش حوزه، این پیاده روی در شهر جم به همت دفتر نهاد امامت جمعه و همزمان با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام برگزار می شود.

این پیاده روی با عنوان «کاروان پیاده روی ولایت» هر ساله همزمان با ۳۰ صفر از ساعت ۷ صبح با قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) از میدان فاضل شهر جم آغاز و تا آستان مقدس امامزاده بی بی بانو(س) ادامه دارد و با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی همراه با عزاداری عاشقان رضوی پایان می یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha