چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
جامعه قرآنی

حوزه/ جامعه قرآنی کشور در محکومیت هتک حرمت اخیر رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس قرآن کریم در یکی از مساجد شمال غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جامعه قرآنی کشور در محکومیت هتک حرمت اخیر رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس قرآن کریم در یکی از مساجد شمال غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الَّذِینَ یُحَادُّونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ کُبِتُوا کَمَا کُبِتَ الَّذِینَ مِن قَبلِهِم وَ قَد اَنزَلنَا آیاتٍ بَیِّنَاتٍ وَ لِلکَافِرِینَ عَذَابٌ مُهِینٌ»

در ادامه جنایت‌های رنگارنگ دشمنان بشریت و شیاطین دیو سیرت یعنی صهیونیست‌های پلید که طی نزدیک به یک سال گذشته همه آنچه از شرارت و خباثت قابل تصور بود را در پیش چشم جهانیان مرتکب شدند، جنایت توهین به ساحت مقدس قرآن کریم نشان داد که عداوت این جماعت به مسائل سرزمینی منحصر نمی‌شود.

آن‌ها چنان که قرآن فرمود: «یُریدونَ اَن یُطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم»، به جنگ با مقدسات و اعتقادات دو میلیارد مسلمان جهان آمده‌اند و در حقیقت با خدای متعال اعلام جنگ کرده‌اند.

بر مسلمانان است که به یاری خدا و کلام الله قیام کنند: «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم».

اینک که انتقام از دشمن به خاطر تجاوز به سرزمین مقدس ایران و هتک حرمت و قتل مهمان عزیزش در دستور کار است، جامعه قرآنی جمهوری اسلامی ایران از مسئولان محترم کشور می‌خواهد که این تجاوز و حریم شکنی به مقدسات و هتک حرمت کلام الهی نیز به پرونده جنایات آن رژیم پلید و فاسد و ارباب پلیدترش آمریکا افزوده شود و مجازات منظور شده دوچندان گردد تا درس عبرتی برای همه جنایتکاران روزگار شود و عذاب الهی را از سرپنجه پراقتدار جمهوری اسلامی دریافت کنند، «یُعَذِّبِهُمُ اللهُ بِاَیدیکُم وَیُخزِهِم وَیَنصُرکُم عَلَیهِم وَیَشفِ صُدورَ قَومٍ مُؤمِنینَ؛ وَیُذهِب غَیظَ قُلوبِهِم …».

در این راستا جامعه قرآنی کشور، آمادگی همه جانبه خود را برای اجرای فرامین و تدابیر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و هر نوع جانفشانی در دفاع از حریم مقدس قرآن کریم و همچنین حمایت کامل از مردم مظلوم غزه اعلام می‌نماید و ان‌شاءالله تکلیف خود را در تبیین مبانی قرآنی انقلاب و مقاومت اسلامی با جدیت بیشتر دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha