پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
تحصیلات تکمیلی

حوزه/ آزمون تکمیل ظرفیت رشته‌های تخصصی سطح ۳، در تاریخ ۱۷ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

خانم اکبری مسئول اداره آموزش دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: اداره آموزش دفترخواهران حوزه علمیه خراسان، با هدف تربیت مدرسان، مبلغان، محققان و مدیران شایسته وکارآمد که بتوانند علاوه برآمادگی جهت کسب علوم اسلامی در مقاطع بالاتر و به صورت تخصصی، پاسخگوی شبهات جامعه باشند، اقدام به برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت در مقطع سطح ۳ در رشته‌های تخصصی فقه و اصول، مشاوره بارویکرد اسلامی، تفسیر و علوم قرآن، تبلیغ با گرایش رسانه، تبلیغ با گرایش خطابه، فلسفه و کلام اسلامی، اخلاق و تربیت اسلامی و ادبیات عرب می کند.

وی اضافه کرد: اعطاء دانشنامه سطح سه حوزه علمیه خراسان، امکان ادامه تحصیل در سطح چهار و دکترا، توانمندسازی طلاب در عرصه‌های تدریس و تحقیق و تبلیغ و امکان تدریس در مقطع عمومی از مزایای دوره تخصصی سطح ۳ است.

اکبری افزود: کلیه داوطلبان دارای مدرک مقطع عمومی حوزه علمیه می‌توانند تا ۱۰ شهریور با مراجعه به مدارس علمیه تخصصی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مسئول اداره آموزش دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان ادامه داد: شرکت در این آزمون برای داوطلبانی که در آزمون قبلی غایب بوده یا قبول نشدند، مجاز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون تکمیل ظرفیت به صورت حضوری و متمرکز در تاریخ ۱۷ شهریورماه در مشهد و بجنورد و بیرجند برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ علاقه‌مندان برای دریافت دفترچه الکترونیکی رشته‌های تخصصی به کانال رسمی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان در پیام‌رسان ایتا به نشانی @daftare_khaharan مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha