پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، از آمادگی ۱۵۰۰ نفر از مبلغان این حوزه، برای تبلیغ و خدمت‌رسانی به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدعلی مقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با بیان اینکه معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه، همچون سنوات گذشته در ایام دهه آخر صفر با اعزام مبلغان توانمند در دو محور برون شهری و درون شهری فعالیت‌های گسترده‌ای خواهند داشت، گفت: با برنامه‌ریزی و سازماندهی‌های صورت‌گرفته، تعداد ۱۵۰۰ مبلغ از حوزه علمیه خراسان در مواکب و محل‌های اسکان زائران که در مسیرهای ورودی شهر مشهد و داخل شهر بر پا شده‌اند، حضور می‌یابند و به تبیین مباحث فرهنگی می‌پردازند.

وی افزود: اقامه نماز جماعت، سخنرانی بین الصلاتین، تبلیغ چهره به چهره، برپایی حلقه‌های معرفتی، پاسخگویی به مسائل شرعی، ارائه مشاوره با موضوعات مختلف، پاسخ به شبهات دینی، همراهی مبلغان با زائران در طول مسیر و... از جمله فعالیت‌های مبلغان در این ایام است.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: مبلغان علاوه بر فعالیت و خدمت‌رسانی در محورهای مواصلاتی سبزوار به نیشابور؛ نیشابور به ملک‌آباد؛ ملک‌آباد به مشهد؛ تربت حیدریه به ملک‌آباد؛ تربت جام به مشهد؛ فریمان به مشهد؛ سرخس به مشهد؛ قوچان به چناران؛ چناران به مشهد؛ کلات به مشهد در مواکب و محل‌های اسکان محور منتهی به حرم مطهر رضوی در خیابان‌های امام رضا(ع)، طبرسی، نواب صفوی و آیت‌الله شیرازی نیز فعالیت خواهند داشت.

وی در خصوص قرارگاه کمیته تبلیغ حوزه علمیه خراسان توضیح داد: این قرارگاه در محل مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) واقع در خیابان شهید مفتح، مفتح ۳۱ دایر شده است که در این مکان برنامه‌ریزی نسبت به اعزام مبلغان به محورهای فوق انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام مقدادی در پایان یادآور شد: مجموعه‌هایی که در این ایام نیاز به مبلغ دارند جهت هماهنگی و اعزام مبلغ می‌توانند با حجت‌الاسلام سیدجمال موسوی دبیر گروه‌های تبلیغی جهادی حوزه علمیه خراسان با شماره ۰۹۱۵۶۲۲۱۶۵۰ در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha