پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ وزیر کشور به همراه استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان مشهد مقدس از برخی مواکب پذیرایی در محور قدیم مشهد ـ نیشابور بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، اسکندر مومنی صبح امروز پنجشنبه (۸ شهریور) طی سفر خود به مشهد به همراه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس از برخی مواکب پذیرایی مختص زائران بارگاه منور رضوی در محور قدیم مشهد-نیشابور از جمله موکب امام هادی(ع)، مجتمع فرهنگی میقات‌الرضا(ع) و ایستگاه صلواتی جوادالائمه(ع) واقع در ملک‌آباد بازدید کرد.

وزیر کشور در این بازدید سرزده پای صحبت مواکب مردمی پذیرایی و اسکان زائران نشست و ضمن ارزیابی وضعیت و بررسی شبکه مسائل موجود، دستورات مقتضی را خطاب به میزبانان و دست‌اندرکاران برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران بارگاه منور رضوی صادر کرد.

شایان ذکر است، مؤمنی در جریان این سفر علاوه بر شرکت در قرارگاه استانی خدمت زائران دهه آخر صفر و جلسه شورای مدیران استان، بنا است تا از برخی طرح‌های حاشیه شهر مشهد نیز بازدید کند.

گفتنی است، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده امام رضا(ع) تاکنون برای شرکت در آیین‌های عزاداری پایان ماه صفر وارد مشهد شده‌اند و هم اینک ۳۳ هزار زائر پیاده امام رضا(ع) نیز در جاده‌های منتهی به مشهدالرضا در حرکت هستند. تا امروز ۳۶۰ ایستگاه صلواتی در محورهای ورودی به مشهد توسط خیران، برای خدمت رسانی مطلوب به زائران پیاده برپا شده که ۲۵۵ مورد برای اسکان شبانه با ظرفیت ۴۹ هزار مرد و ۴۵ هزار زائر زن در مسیر جاده‌ای آماده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha