سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی

حوزه / نظری تأکید کرد: خروجی اندیشه و تفکر بسیجی خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم است؛ در نظام مقدس اسلامی بر این باور هستیم که وقتی گره‌های مردم، مشکلات مردم در این نظام حل شد رابطه مردم با نظام استحکام پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، یعقوب علی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز سه‌شنبه 6 شهریور در چهارمین جلسه شورای اداری بسیج اساتید استان خراسان رضوی، در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری در جمع مدیران بسیجی استان با اشاره به اهمیت اندیشه و نگاه اعتقادی به بسیج و اهمیت فعالیت تشکیلاتی اظهار کرد: آنچه باعث حرکت، جهت صحیح و توان ایستادگی می‌دهد اندیشه و تفکر بسیجی است لذا برای همین اصرار داریم که در محیط‌های کاری خودمان، دستگاه‌های اداری اول اندیشه بسیجی را بسط دهیم و سپس مبتنی بر آن عمل، تدبیر و سپس اجرا کنیم.

وی بابیان اینکه نظام اسلامی، نظام تعالی‌بخش و تربیتی است و دلیل تمایز این نظام تربیتی با سیار نظام است، افزود: نظام اسلامی، نظام تعالی‌بخش برای جامعه است لذا باید در دستگاه‌های مختلف همه معلم‌ها نگاه، عمل بسیجی و روش بسیجی همراه با اعتقاد داشته باشیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید رئیسی و شهید رجایی در خدمت مردم خاطرنشان کرد: با نگاه مبنایی که شهیدان دولت داشتند توجه به مسائل عبادی، اعتقادی، معنوی و خودسازی در شخصیت آن‌ها بود و ما به چشم خودمان این رفتارها را دیدیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه به اقدامات دولت سیزدهم در سه سال گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از نکات مهم مسئله محوری است که با نگاه بسیجی به مسائل و مشکلات متمرکز می‌شود با این نگاه که مسئله باید حل شود در همین راستا در خراسان رضوی 34 مسئله کلان که در ذیل خود هر یک از مسائل ریز مسئله‌های دیگری دارد توانست این مسائل و مشکلات را در استان خراسان رضوی حل کند.

وی به اهمیت برنامه‌ریزی، طراحی جسورانه و هدف‌گذاری صحیح اشاره کرد و اضافه کرد: تنها طراحی و نقشه صورت نگرفته است زیرا تحقق و پیگیری و اراده عمل خیلی مهم است.

نظری با بیان اینکه گاهی در انجام پروژه‌ها شاهد فراز و نشیب‌ها بودیم ولی درهرحال تلاش شده است که طرح‌ها اجرایی شود، گفت: در این مدت با تعاملی که با دستگاه‌ها داشتیم تفکر و اندیشه بسیجی باعث شده است که با جسارت و نترسی طرح و برنامه‌ها را اجرا کرده است؛ جسارت، نترسی عنصر اساسی در موفقیت، تفکر و اراده بسیجی است.

وی تصریح کرد: خروجی اندیشه و تفکر بسیجی خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم است؛ در نظام مقدس اسلامی بر این باور هستیم که وقتی گره‌های مردم، مشکلات مردم در این نظام حل شد رابطه مردم با نظام استحکام پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha