سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه آخر صفر ۲۰ شبکه بین‌المللی آماده و مهیای انعکاس و پوشش اخبار و رویدادهای حرم مطهر رضوی هستند

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، محسن هوشمند اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد آمادگی مناسبی در مجموعه دستگاه‌های استانی در حوزه رسانه هستیم و در بحث رسانه برنامه‌ریزی‌ها از یک ماه گذشته آغاز شده و پس از ایام دهه اول محرم کار به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: به‌منظور اطلاع‌رسانی و پوشش رویدادها، تدارکات گسترده‌ای در شبکه‌های ملی و بین‌المللی صورت‌گرفته است و در همین راستا، ۲۰ شبکه بین‌المللی آماده و مهیای انعکاس و پوشش اخبار و رویدادهای حرم مطهر رضوی در این ایام هستند.

وی ادامه داد: این مرکز باهدف نشر و گسترش معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) طراحی گسترده‌ای با شعار «با شما سربلندیم» تدارک دیده است و سعی شده از تمامی ظرفیت‌ها برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم.

هوشمند همچنین به تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری اشاره کرد و افزود: فرازهای زیارت جامعه کبیره در ۱۵۰ طرح تهیه و تدوین شده و در اختیار شهرداری‌های کل کشور قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha