سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ۶۰ موکب از دوراهی دشت تا خروجی شهرستان فاروج مستقر شده و به زائران پیاده حرم امام رضا(ع) خدمت رسانی می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت الاسلام ناصر هدایتی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: علاوه بر موکب ها بیش از ۵۰ مسجد بین راهی هم آماده شده تا از زائران پیاده حرم رضوی برای صبحانه، نهار و شام و استراحت پذیرایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این مسیر حضور خیران برای ایجاد مکان به منظور استراحت زائران و پذیرایی از آنها پررنگ است، گفت: به طوری که در شهر شیروان یکی از خیران پذیرایی کامل زائران را برعهده گرفته است.

حجت الاسلام هدایتی همچنین از حرکت ۱۱۰ کاروان پیاده از خراسان شمالی به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد و افزود: تعدادی از این کاروان های پیاده حرکت کرده اند و مابقی در روزهای آینده رهسپار دیار عاشقی می شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این کاروان ها در قالب گروه های ۵۰ تا ۵۰۰ و ۸۰۰ نفره به صورت پیاده به سوی حرم امام رئوف حرکت می کنند، گفت: مجموع زائرانی که در این کاروان ها حضور دارند بیش از ۱۳ هزار زائر است که البته به غیر از این افراد، تعدادی از زائران نیز به صورت خانوادگی و یا گروه های دو یا سه نفره به صورت پیاده و یا با خودرو به سوی حرم حرکت می کنند.

حجت الاسلام هدایتی اظهارکرد: در شهر مشهد دو هیئت هماهنگ شده تا در روز شهادت امام رضا(ع) و رسیدن کاروان‌ها به مشهد پذیرای زائران پیاده این استان باشند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha