جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: انتظار است صنعت حمایت خود را قوی و مستمر از دانشکده جم داشته باشد، این دانشکده می‌تواند و باید به دانشگاه صنعتی استان تبدیل شود،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه، با تأکید بر اهمیت و تقویت دانشکده مهندسی جم، اظهار داشت: دانشگاه باید تقویت و ساختمان آن ساخته شود، همانطور که شورای راهبردی و صنعت مشارکت کردند که قابل تقدیر است، کار را ادامه دهند تا پیمانکاری که کار را شروع کرده با قوت و قدرت این ساختمان مهم شهرستان را تمام کند.

وی خاطرنشان کرد: با بازدیدی که چند روز گذشته صورت گرفت، کار ساخت مجددأ شروع شده و نیاز به حمایت مالی دارد و دیداری که با رئیس دانشگاه در هفته گذشته انجام شد نیز مصمم و پیگیر و معتقد به تقویت این دانشکده می‌باشد.

امام جمعه جم بیان کرد: انتظار است صنعت حمایت خود را قوی و مستمر داشته باشد، این دانشکده می‌تواند و باید به دانشگاه صنعتی استان تبدیل شود، صنعت هم در این منطقه در آمایش سرزمین به آن نیازمند است و هم مهم‌ترین فاکتور توسعه دانشگاه است، مردم و اصحاب رسانه مطالبه جدی تقویت این مجموعه را سخت دنبال نمایند. ‌

وی خواستار توجه جدی مسئولین از تیم پارس جنوبی و ارتقای این باشگاه شد و تأکید کرد: مدیریت جدید فعالیت‌های خود را شروع کرده و برای آنها آرزوی موفیت داریم و از آنها حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام محمدی، خواستار استفاده از جوانان با استعداد و خوش آتیه شهرستان شد و گفت: جوانان فوتبالیست شهرستان توانایی ارتقاء این تیم و باشگاه را دارند، پس لازم است به این مهم توجه ویژه شود و این یک مطالبه عمومی است، وزیر نفت نیز می‌تواند حمایت خوبی در همه‌ زمینه‌ها داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی با گرامی داشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری، اظهار کرد: این مرد بزرگ نماد مبارزه با استعمار پیر انگلیس در تاریخ ایران است.

وی با گرامیداشت روز بهورز خاطرنشان کرد: از سفیران سلامت در شهرستان که متعهد و دلسوز هستند تجلیل می‌کنیم.

امام جمعه جم با توجه به بازگشایی مدارس و لزوم توجه به دانش آموزان بی‌بضاعت، ابراز کرد: همه‌ مردم نیکوکار به‌ویژه خیرین، به خاطر داشته باشند که خانواده‌های بی‌بضاعت در این ایام نگاهشان به دستان سخاوتمندانه شماست، مؤسسه خیریه آرامش زندگی که موفق و به امر مهم آموزش نیازمندان می‌پردازد و مورد تأیید است را یاری کنید تا این بار سنگین و مهم را به منزل برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha