شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
نماینده ولی فقیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه موج بیداری و آگاهی از مرزهای کشورهای اسلامی عبور کرده و به کشورهای غربی رسیده است، گفت: امروز شاهد حمایت قاطع اقشار مختلف از مظلومیت مردم فلسطین و محکوم کردن نسل‌کشی در غزه هستیم

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز شنبه (۱۰ شهریور) در دیدار با فرمانده و کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق با پرداختن به طرح سلطه‌گران استعمار بر کل جهان، اظهار کرد: استکبار جهانی همواره در طول تاریخ با لشکرکشی و قدرت‌نمایی به دنبال سوء‌استفاده از منابع و منافع کشور ملت‌های مسلمان بوده است.

وی ادامه داد: استعمارگران با عقب مانده نگه داشتن ملت‌ها از طریق افراد خائن و دست نشانده سعی در جلوگیری از پیشرفت و آبادانی آنها دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: موج بیداری و آگاهی و بصیرت از مرزهای کشورهای اسلامی عبور کرده و به کشورهای غربی و قلب اروپا و امریکا رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به رسوایی رژیم غاصب اسرائیل و امریکا در قتل و عام مردم در کشورهای مختلف به ویژه فلسطین، بیان کرد: امروز شاهد حمایت قاطع اقشار مختلف از مظلومیت مردم فلسطین و محکوم کردن نسل‌کشی در غزه هستیم و این در شرایطی است که بسیاری از کشورهای مسلمان سکوت کرده و نظاره‌گر هستند.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، افزود: همچنین در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز به عنوان بازوی دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور در کنار سایر نیروهای مسلح وظیفه خود را بخوبی انجام داده است.

امیر سرتیپ دوم ستاد حجت عباسی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق نیز در این دیدار گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجهیزات و سامانه‌های مختلف پدافندی بومی، آماده حفظ و حراست از حریم هوایی ایران اسلامی است.

وی افزود: پدافند هوایی به عنوان یک نیروی تجهیزات محور با استفاده از سامانه‌های بومی از جمله کیهان، نذیر، آرش و پهپادهای رزمی همچون پهپاد کرار بصورت شبانه‌روزی در حال رصد حریم هوایی کشور است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق عنوان کرد: منطقه پدافند هوایی شرق بعنوان یکی از وسیع‌ترین مناطق پدافندی، وظیفه حفظ و حراست از پهنه وسیعی از آسمان میهن اسلامی را برعهده داشته و با بهره‌گیری از کارکنان ولایتمدار ماموریت‌های محوله را به بهترین نحو انجام می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha