دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
تصاویر / مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) در همدان

حوزه / امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در روایات آمده به میزانی که شما محبت به پیامبر(ص) و خاندان حضرت دارید، به همان میزان دین دارید، گفت: امروز در زندگی‌های اجتماعی و فردی ما، جای پیامبر(ص) و توجه به سیره ایشان خالی است.ش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در جمع عزاداران ۲۸ صفر در امامزاده عبدالله همدان، با اشاره به اینکه بشر در این عالم برای عبودیت خلق شده نه انجام کارهای بیهوده، اظهار داشت: هیچ کس بدون پیامبر(ص) و به تنهایی نمی‌تواند عبد شود.

وی افزود: در دنیای امروز هیچ کس جایگاه و عظمت پیامبر(ص) را به درستی نمی‌تواند درک کند.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه متاسفانه انسان درگیر گرفتاری‌های عالم شده و کمتر به نعمت‌های الهی توجه دارد، ابراز کرد: داشتن محبت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) نعمتی است که به ما داده‌اند و باید برای آن سجده شکر به جا بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه در روایات آمده به میزانی که شما محبت به پیامبر(ص) و خاندان حضرت دارید، به همان میزان دین دارید، خاطرنشان کرد: امروز در زندگی‌های اجتماعی و فردی ما، جای پیامبر(ص) و توجه به سیره ایشان خالی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: در روایتی آمده است، بهترین شما از نظر ایمان به پیامبر(ص) کسی است که نسبت به خانواده‌اش بهتر باشد.

وی با بیان اینکه سیره پیامبر(ص) در برخورد با خانواده و جامعه و مردم باید به درستی تبیین شود، گفت: با همه مشغله‌ها پیامبر(ص) زمانی را برای خانواده خود و زمانی را برای عبادت قرار می‌دادند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha