سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
طلاب زباندان

حوزه/ سرگروه طلاب زبان دان با رئیس مرکز بدر لبنان در ایام رحلت رسول مکرم اسلام(ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف، علی بن موسی الرضا(ع) گفتگویی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، این روزها زائران و دلدادگان حضرت رضا(ع) از سراسر کشور، برای عرض ارادت در ایام شهادت به زیارت بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری، سرگروه طلاب زبان دان با رئیس مرکز بدر لبنان در ایام رحلت رسول مکرم اسلام(ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف، علی بن موسی الرضا(ع) گفتگویی داشته است.

این طلبه مبلغ نوشته است:

در ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص)، افتخار میزبانی از شیخ محمد قدورة، شخصیت برجسته فلسطینی و رئیس مرکز بدر الکبری در لبنان نصیبم شد؛ شیخ قدورة با آنکه ریشه در فلسطین دارد اما سال‌هاست در لبنان به مبارزه با صهیونیست‌ها مشغول است. در نگاهش، امید و استواری موج می‌زد. وی از اهمیت حمایت همه جانبه از مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان گفت.

تاکید وی بر نقش کلیدی ایران و محور مقاومت در این مبارزه، برایم بسیار ارزشمند بود؛ شیخ قدورة، پیروزی نهایی مقاومت را آرزوی قلبی خود و همه آزاداندیشان جهان دانست. جمله‌ای که در ذهنم ماندگار شد، این بود که مردم مظلوم فلسطین، امید و دلگرمی خود را مدیون دعاهای امت اسلامی بیدار می‌دانند. این جمله، مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد.

در این دیدار، بیش از پیش به این باور رسیدم که مقاومت فلسطین، تنها متعلق به مردم فلسطین نیست، بلکه امیدی است برای همه مظلومان جهان و ما به عنوان مسلمانان، وظیفه داریم که از این مقاومت حمایت کنیم، چه به صورت مادی و چه به صورت معنوی امیدوارم روزی شاهد پیروزی نهایی مقاومت و آزادی قدس شریف باشیم.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha