سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور گفت: درصدد تجدید پیمان با راه ولایت و امام هشتم هستیم تا بگوییم این راه را گم نخواهیم کرد و همواره در مسیر خدمت‌رسانی به مردم خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد،‌ مسعود پزشکیان در حاشیه سفر به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با حضور در مشهد درصدد تجدید پیمان با راه ولایت و امام هشتم هستیم تا بگوییم این راه را گم نخواهیم کرد و همواره در مسیر خدمت‌رسانی خواهیم بود، اظهار داشت:‌ امیدواریم با امید به خدا و تلاش و همگامی باورها و اعتقادات اصیل معنوی و رضوی را تا جایی که می‌توانیم در جامعه عملی کنیم.

وی با بیان اینکه طبیعتا این سفر فرصتی است تا با تعدادی از اهالی هنر، اهالی علم، صنعتگران، کارشناسان و سیاسیون مشهد و خراسان دیدار و گفت‌وگو کنیم، افزود: با توجه به ایام شهادت امام هشتم در مراسمی که در مشهد در حال برگزاری است شرکت خواهیم کرد.

شایان ذکر است، پزشکیان در نخستین سفر رسمی خود در قامت رئیس جمهور، صبح امروز به خراسان رضوی و مشهد عزیمت کرده و بلافاصله بعد از اینکه وارد مشهد شدند در فرودگاه وارد جمع عزاداران و راهپیمایی کنندگان افرادی که در مراسم پیاده روی عزاداری شهادت امام رضا حضور داشتند، شدند و مردم از ایشان پذیرایی و استقبال کردند.

وی در این مسیر با مردم بخشی از راهپیمایی را طی کرده و با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد و از موکب‌های جاده قدیم مشهد ـ نیشابور بازدید کرد.

لحظاتی قبل نیز رئیس جمهور وارد سالن استانداری مشهد شد تا با تشکل‌های مختلف و فعالان اقتصادی دیدار و گفت‌وگو کند

رئیس جمهور بعدازظهر در مراسم های مذهبی و عزاداری که در حرم امام رضا برگزار خواهد شد شرکت خواهد داشت و به زیارت ضریح مطهر امام رضا علیه‌السلام خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • درخواست IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 0
    زیارت شما قبول باشد! اما عجالتلا خدمتی بکنید بعد ببینیم مسیر آنرا هم ادامه می دهید یا نه!