چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: مشکلات بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر به‌ویژه در بحث تامین پزشکان متخصص باید حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر عصر امروز در آیین بهره‌برداری از ساختمان اقامتگاه پزشکان بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر، اظهار داشت: سال ۹۶ به دلیل ناقص بودن بیمارستان دیر با افتتاح آن موافق نبودم برای اینکه بیمارستان باید از همه لحاظ از کادر درمان تا تجهیزات کامل باشد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۶ تا الان به هر دری می‌زنیم تا کمبودهای بیمارستان مرتفع شود، افزود: تاکنون تلاش‌های خوبی توسط مسوولین مربوطه انجام شده و گام‌های خوبی هم برداشته شده است اما همچنان مردم ما از وضعیت این بیمارستان راضی نیستند و بارها هم در فضای مجازی گلایه کرده‌اند و گاهی اوقات گلایه‌های تندی دارند که حقشان هم هست.

حسینی با تاکید بر اینکه مشکلات بیمارستان به‌ویژه در بحث تامین پزشکان متخصص باید حل شود، ادامه داد: یکی از مسائلی که در بحث ماندگاری پزشکان مشکل‌ساز شده است، نبود اقامتگاه بود که با افتتاح این پروژه مرتفع می‌شود.

وی تاکید کرد: پزشکانی که در این هوای گرم در بیمارستان زحمت می‌کشند باید کرامت آنها را حفظ و در تامین رفاه حال آنها تلاش کنیم.

امام جمعه دیر خواستار رفع نیازهای اولیه بیمارستان امام هادی(ع) شد و تاکید کرد: با توجه به وقوع تصادفات متعدد و مسائل دیگر، بیمارستان شهرستان به یک دستگاه سی تی اسکن نیاز دارد که انتظار داریم مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه همکاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha