جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
تجلیل از برگزیدگان قرآنی هوافضای سپاه

حوزه/ مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن خانواده کارکنان نیروی هوافضای سپاه پاسداران در شهر مقدس قم با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علی نادری، معاون فرهنگی نیروی هوافضای سپاه پاسداران، پنجشنبه ۱۵ شهریورماه در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه طی سخنانی اظهار کرد: مراحل مقدماتی این مسابقات در سه گروه فرزندان دختر، فرزندان پسر و همسران کارکنان در ۱۰ رشته طی ماه‌های گذشته برگزار و ۳۹۵ نفر از برگزیدگان به مرحله سراسری خانواده کارکنان هوافضای سپاه راه یافتند. رقابت‌های آنها در قم برگزار و نفرات برتر در بخش‌ها و رشته‌های مختلف به مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان سپاه راه خواهند یافت.

معاون فرهنگی هوافضای سپاه افزود: حضور شرکت‌کنندگان نسبت به دوره قبل با رشد دو برابری مواجه بود و شرکت‌کنندگان در ۱۰ رشته از جمله حفظ، ترتیل و درک مفاهیم با یکدیگر رقابت کردند.

حجت‌الاسلام نادری ادامه داد: بیش از ۲۷۰۰ نفر در مرحله مقدماتی این مسابقات شرکت کردند و برگزیدگان آن به مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که قرار است آذرماه در مشهد مقدس برگزار شود، اعزام می‌شوند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha