جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
هلال احمر- دوره کمک های اولیه

حوزه/به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک و با همکاری کانون هلال احمر این مدرسه علمیه دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک و با همکاری کانون هلال احمر این مدرسه علمیه دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه امروز برگزار شد.

خانم فیروزی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک بیان کرد: از آنجا که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول و اهداف متعالی خود که منبعث از فطرت پاک و الهی انسان‌هاست موظف است تا بستر مناسب و لازم را برای پیشبرد همه جانبه برنامه‌های ماموریت محور خویش فراهم نماید.

وی افزود:آموزش همگانی کمک‌های اولیه و ترویج فرهنگ خود امدادی و دیگر امدادی قدم موثری در راستای انجام وظایف محوله و نیز تحقق منشور حقوق شهروندی برای برخورداری هرچه بیشتراعضای جامعه از خدمات‌ سلامت می‌باشد .
فیروزی به سرفصل ها و مباحث این دوره اشاره کرد که شامل مهارت های داوطلبی،آمادگی در برابر مخاطرات،احیای پایه،کمک های اولیه در تروما،آسیب های محیطی،کمک های اولیه در بیماری های داخلی است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: این دوره به صورت تئوری و عملی برگزار شد و طلاب استقبال خوبی داشتند و در نیمه دوم شهریور ماه آزمون این دوره برگزار خواهد شد .

برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه در اراک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha