یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
پیام تبریک امام‌ جمعه و استاندار کرمانشاه در پی افتخارآفرینی جوان کرمانشاهی در المپیک

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه، افتخارآفرینی یاسین خسروی برنده مدال طلای پار المپیک را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و دکتر محمد طیب صحرایی استاندار، در پیام مشترکی افتخارآفرینی یاسین خسروی در پارالمپیک را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

افتخارآفرینی آقای یاسین خسروی جوان با همت، مومن و مستعد کرمانشاهی در مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مدال طلای رشته پرتاب وزنه که با ۴ رکورد شکنی نیز همراه بود، مایه غرور و نشاط مردم شریف ایران اسلامی بخصوص هم ‌استانی‌های عزیز شده است.

درخشش تحسین ‌برانگیز این فرزند افتخارآفرین کرمانشاه نشانگر شایستگی‌ها و اراده جوانان این دیار است که حتی با وجود برخی محدودیت‌های جسمی، می‌توانند بر قلّه‌های افتخار جهانی بدرخشند و تبدیل به الگو و نماد اراده و انگیزه شوند.

اهدای این مدال ارزنده به شهید حاج «اسماعیل هنیه»، حلاوت این پیروزی را دوچندان نمود و اینجانبان این موفقیت ارزشمند و دغدغه‌مندی ستودنی را به آقای خسروی، خانواده و مربیان محترم ایشان، مردم شریف ایران و استان کرمانشاه به‌ویژه جامعه بزرگ ورزش تبریک می‌گوییم و سلامتی و توفیق هرچه بیشتر جوانان سخت کوش سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه

محمد طیب صحرایی

استاندار کرمانشاه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha