دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
بازدید مسئولین بسیج جامعه زنان استان قم و مسئولین بسیج مهندسین از موزه گوهر تراشی استان قم

حوزه/ مسئولین بسیج جامعه زنان استان قم و مسئولین بسیج مهندسین با هدف حمایت از مشاغل خانگی برای بانوان از موزه گوهر تراشی استان قم بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد فراهانی مسئول کارگروه گوهر سنگ استان در این بازدید ضمن اشاره به اینکه ما ظرفیت های خوبی برای صادرات گوهر به سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه داریم، گفت: موزه گوهرتراشی استان قم از بناهایی است که در سازمان میراث فرهنگی کشور با برند استان قم ثبت شده است و در حوزه صادرات گوهر به کشورهای عمان و نیجریه مشغول به فعالیت می باشد.

فراهانی با بیان اینکه خانه گوهر استان قم برای علاقمندان این رشته دوره های آموزشی رایگان برگزار میکند، اظهار داشت: در این مرکز با استفاده از هوش مصنوعی تراشکاری گوهرها انجام میشود و آزمایشگاه گوهرشناسی این مجموعه جزء ۱۲ آزمایشگاه برتر کشور می باشد و همچنین در این مرکز امکان دریافت وام و تسهیلات برای علاقمندان فراهم است.

مسئول کارگروه گوهر و سنگ بسیج مهندسین قم افزود: بازار مورد نیاز و عرضه این کالا در استان قم شرایط خوبی دارد و بحمدلله به تمام ایران صادرات انجام میدهیم.

گفتنی است، سازمان بسیج جامعه زنان استان قم، با هدف ایجاد زمینه همکاری ها و تعاملات بیشتر در راستای حمایت از اشتغال در خانه برای بانوان بنا دارد تا تمام ظرفیت ها و امکانات خود را پای کار بیاورد، تا بانوان مجبور نباشند برای امرار معاش و کسب درآمد از خانه و فرزندان خود دور شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha