سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
جمکران

حوزه/ رئیس سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور دستور تشکیل کارگروه مشترک را با تولیت مسجد جمکران جهت رفع مشکلات مالکیتی اراضی و موقوفات این مسجد صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن بابایی در سفر به قم و دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به همکاری‌های مؤثر این سازمان با مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: تاکنون در راستای تثبیت مالکیت و صدور اسناد، با اعلام تشکیل کارگروه مشترک فی‌مابین دو مجموعه بسیار امیدوار هستیم.

وی با تأکید بر تشکیل کارگروه مشترک با تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: با تشکیل این کارگروه مشکلات مالکیتی و صدور اسناد اراضی و املاک و موقوفات این مسجد قابلیت حل‌شدن دارد.

رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور به کمتر بودن مساحت اراضی کشاورزی استان قم اشاره و تصریح کرد: به علت کمتر بودن مساحت اراضی کشاورزی استان قم در مقایسه با سایر استان‌ها باید با رفع موانع پیش رو و اعلام آنها به سازمان ثبت، تلاش شود تا دو ماه آینده عملیات حدنگاری ۱۰۰ درصدی اراضی کشاورزی به اتمام برسد.

وی در پایان یادآور شد: رفع تداخلات در حدنگاری اراضی کشاورزی، دستور کار جدی قرار دارد و باید وزارت جهاد کشاورزی با همکاری و پیگیری مدیران کل ثبت استان‌ها این روند را تسریع کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha