سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
کد خبر: 1181998
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
1

حوزه/ مدیرکل صداوسیمای استان قم در دیدار با رئیس مؤسسه عالی اخلاق و تربیت گفت: باید اخلاق را بر جامعه حاکم کنیم تا به تعالی اجتماعی دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای استان قم در دیدار با حجت الاسلام زارعان رئیس موسسه عالی اخلاق و تربیت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تبیین رسالت های رسانه به ۴ محور اصلی دین، امید، اخلاق و آگاهی تاکید داشته اند، اظهار داشت: باید اخلاق را در رسانه و جامعه حاکم کنیم تا به تعالی اجتماعی دست یابیم.

رئیس موسسه عالی اخلاق و تربیت هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مؤسسه عالی اخلاق و تربیت، گفت: این مؤسسه بیش از ۱۴ سال است که فعالیت خودش رو آغاز کرده و با دریافت مجوز از وزارت علوم و حوزه علمیه و آوردن رشته های متنوع و مختلف در زمینه علوم اسلامی و انسانی در جهت پرورش دانشجویان و طلاب به ویژه در مباحث اخلاقی و تربیتی گام های مؤثری برداشته است.

حجت الاسلام زارعان در ادامه با اشاره به خلا برخی از مباحث اخلاقی در جامعه تصریح کرد: امید داریم با همکاری رسانه و پیوند زدن افکار بتوانیم مباحث اخلاقی و تربیتی مورد نیاز روز جامعه را برای تبیین و نهادینه کردن اخلاق مداری در جامعه منتشر کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha