چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
لوح هم عهدی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با حضور در دستگاه‌های اجرایی مؤثر در برگزاری مراسم اربعین امسال با اهدای «لوح هم عهدی» از مسئولان این دستگاه‌ها تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر امروز با حضور در دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان به مراسم‌های اربعین حسینی امسال و اهداء «لوح هم عهدی» از تلاش‌های مجاهدانه مدیران کل و کارکنان این این دستگاه‌ها تجلیل به عمل آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست‌ها ضمن تقدیر از زحمات مجدانه ادارات و مجموعه‌های مختلف دست اندرکار برگزاری مراسم‌های ایام اربعین امسال، اظهار داشت: ارائه خدمت به زوار اربعین حقیقتا هر ساله بهتر از سال پیش انجام می‌گیرد که این مهم فقط با اخلاص و اهتمام مدیران و کارکنان مجموعه‌ها فراهم می‌شود و در زمینه جلب رضایت زائران نقش بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام محمد قادری از عبدالرضا مطاف رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر، مهدی حیدری مدیرکل صدا و سیما، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و مرتضی بحرانی مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی بوشهر تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر را در این آئین تجلیل، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و محسن بهزادی معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha