جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: هفته وحدت یک فرصت مناسب برای تقویت مذاهب اسلامی و نزدیک‌تر شدن آنها به همدیگر در مقابل دشمنان اسلام می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و بی‌شک در این میان هستند دانش آموزانی که برای تهیه لوازم التحریر سال تحصیلی مشکلاتی دارند، بنابراین ما به عنوان یک مسلمان و انسان باید نیازهای این عزیزان را برطرف نماییم.

امام جمعه سنندج افزود: کمک به فقرا و خانواده‌های نیازمند، یک صدقه جاری می‌باشد که خداوند متعال اجر و پاداش آن را به بهترین نحو ممکن به ما خواهد داد، زیرا ما با صدقه و انفاق دل مستمندان و نیازمندان را شاد کرده‌ایم که این خود باعث شادی خداوند می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به فرارسیدن هفته تعاون در کشور، عنوان کرد: تعاونی‌ها نقش بسیار بزرگی در توسعه کشور به ویژه در بخش عمرانی دارند، بنابراین از دولت انتظار داریم نگاه ویژه‌ای به تعاونی‌ها داشته باشد.

وی با اشاره به ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) و همچنین فرا رسیدن ماه ربیع الاول، تصریح کرد: مردم کردستان به مانند سال‌های گذشته امسال نیز جشن‌های بسیار ویژه‌ای بدین مناسبت برگزار خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه هفته وحدت در جهان اسلام، ابراز کرد: هفته وحدت یک فرصت مناسب برای تقویت مذاهب اسلامی و نزدیک‌تر شدن آنها به همدیگر در مقابل دشمنان اسلام می‌باشد، زیرا تا زمانی که وحدت در بین ما مسلمین ضعیف باشد دشمن دست به هر کاری علیه ما خواهد زد.

ماموستا رستمی به برخی از ویژگی‌های شخصیتی پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: بسیاری از ویژگی‌های برتر و شایسته از آن رسول خدا بود، بنابراین ما می‌توانیم با الگوپذیری از این ویژگی‌ها دنیا و آخرت خود را آباد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha