جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری با بیان اینکه رویکرد وفاق ملی دولت چهاردهم بسیار مهم و ارزنده است ، در عین حال گفت: این شعار مهم دولت نباید فرصت حضور دوباره افراد معاند را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در نمازجمعه این هفته ساری به هفته وحدت و ولایت اشاره کرد و افزود: وفاق ملی و وحدت در همه سطوح از جمله وحدت ملی در احزاب، مذاهب و اقوام در رویکرد دولت چهارم قابل تحسین است.

وی توضیح داد: به بهانه وفاق ملی نباید اجازه بدهیم بعضی از عناصر نابابی که در فتنه ها دخیل بودند و ملت آنان را طرد کردند، دوباره روی کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اهمیت وحدت ادیان در نظام جمهوری اسلامی و امت واحده اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: همه باید در کنار هم با وحدت و مسالمت آمیز زندگی کنیم، وحدت مستضعفان جهانی علیه زورگویی نیز بسیار مهم است.

وی به نقش آفرینی بخش خصوصی به خصوص اتاق بازرگانی در جهت مشارکت مردم و رونق اقتصادی استان اشاره کرد و بیان داشت: اتاق بازرگانی باید برنامه ریزی عملی بیشتری در این بخش داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با ذکر این نکته که عقب ماندگی های مازندران با ورود صحیح بخش خصوصی قابل جبران است، ادامه داد:برای رشد و توسعه زیر ساخت های مازندران نیازمند مشارکت مردم هستیم.

وی به ظرفیت های گردشگری، کشاورزی، محیط زیست و رونق اقتصادی دریایی مازندران اشاره کرد و گفت: این که همه نظام مسائل استان فقط با برنامه‌های دولتی حل و فصل می شود، درست نیست، باید با تعامل بخش خصوصی از جمله اتاق بازرگانی چالش های پیش روی را مرتفع کنیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: نظام و حاکمیتی که از جنس ولایت باشد علاوه بر این که رشد و توسعه آن دوچندان خواهد بود، تداوم و ماندگار نیز است.

وی با اظهار این که پیروزی انقلاب اسلامی با ولایت پذیری ملت جمهوری اسلامی ایران محقق شده است، گفت: خواباندن فتنه ها، ایستادگی مقابل تحریم ها و تهاجم فرهنگی نیز از ثمرات ولایت پذیری بودن مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha