جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت:حمایت از مظلومان عالم از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست بی رحمانه ترین جنایات را در حق مردم مظلوم غزه انجام می دهد، افزود: بیش از هفت دهه است که ظالمان در سرزمین فلسطین، کودکان و مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت با اشاره به اینکه این هفته فرصتی مغتنم برای انسجام و وحدت امت اسلام است اظهار داشت: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی هستند اما پیروزی انقلاب اسلامی ایران به این تفرقه پایان داد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سفر رئیس‌جمهور ایران به کشور عراق، گفت: این سفر نتایج مثبتی از جمله تقویت جبهه مقاومت داشت که سبب شده تا دشمنان از این دیدارها و سفر عصبانی شوند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این سفر از ابعاد سیاسی، امنیتی و اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و با توجه به اینکه حمایت از مظلومان عالم از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: این مهم باید همواره مدنظر دولت قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و لزوم رعایت عفاف و حجاب در بین دانشجویان و دانش آموزان، گفت: کادر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و مدارس باید نسبت به اجرای قانون عفاف و حجاب در بین دانش آموزان و دانشجویان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه بروجرد روز شعر فارسی را فرصتی برای توجه ویژه به زبان فارسی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر گسترش و رواج زبان فارسی در جهان بسیار تاکید دارند و امروز وظیفه داریم تا در این راستا اقدام کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مشکل نساجی بروجرد خاطرنشان کرد:امید می رود مسئولان و مدیران ملی و کشوری برای حل مشکلات کارخانه نساجی بروجرد و رفع مشکلات کارگران اقدام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha