یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
کد خبر: 1183375
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
امام جمعه همدان

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تأکید بر اینکه فلسفه وجودی روحانیت و ائمه جمعه، خدمت به اسلام و مردم است، در هر کجا که حضور داشته باشد، گفت: جا به جایی‌ها امری طبیعی است و لذا امروز باید به فکر وحدت و تقویت آن در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در آیین تکریم و معارفه امام جمعه تویسرکان، با بیان اینکه حضور پر شور مردم در این مراسم به معنای قدردانی از خدمات حجت الاسلام حسینی مجد و اعلام همکاری با حجت الاسلام زمانی موسوی است، اظهار داشت: البته از مردم ریشه دار و انقلابی تویسرکان جز این نیز انتظار نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی را با اقامه نماز جمعه در سطح جامعه رقم زده است، گفت: خیلی از رسانه‌های معاند هر لحظه به دنبال آن هستند تا تریبون مقدس نماز جمعه را تخریب کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه فلسفه وجودی روحانیت و ائمه جمعه، خدمت به اسلام و مردم است، در هر کجا که حضور داشته باشد، یادآور شد: جا به جایی‌ها امری طبیعی است و لذا امروز باید به فکر وحدت و تقویت آن در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه همه مسئولان و گروه‌ها در کنار امام جمعه باید به دنبال حل مشکلات مردم و خدمت بهتر به مردم باشند، اظهار کرد: غیر از خدمت به مردم و اسلام، موضوعات دیگر حاشیه‌ است و نباید وارد آن شد.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مبتنی بر اقتضائاتی نسبت به جابه‌جایی ائمه جمعه تصمیماتی می‌گیرد، گفت: حجت الاسلام حسینی مجد بالغ بر ده سال در استان خدمات بسیاری داشته‌اند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha