دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
میدانی

حوزه/ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد به مدت سه روز، به میزبانی پایگاه شکاری شهید حبیبی زهام نیروی هوایی، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد به مدت سه روز، به میزبانی پایگاه شکاری شهید حبیبی زهام نیروی هوایی، برگزار می‌شود.

سرهنگ میدانی افزود: در این مسابقات حدود ۸۰۰ نفر از سراسر کشور در رشته‌های حفظ یک، سه، پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم شرکت می‌کنند، همچنین در این دوره رشته‌های تحقیق، ترتیل، مفاهیم و در بخش برادران هم رشته اذان، مورد رقابت شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در بخش خانواده، در پنج بخش همسران و فرزندان دختر و پسر زیر ۱۵ سال هستند و در بخش خواهران شاغل نیز تا مقطع دیپلم و بالاتر شرکت کننده آماده حضور در این مسابقات هستند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: در این مسابقات، پنج گروه داوری حضور دارند، به همین دلیل ما سعی کردیم از داوران توانمند همین استان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: این مسابقات به مدت سه روز برگزار می‌شود و روز سه شنبه ۲۷ شهریور، نفرات برتر هر رشته در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

به گفته وی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشگام‌ترین نیروها در برگزاری مسابقات در بین خانواده‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha