جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
فردخت

حوزه/ معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم از برگزاری جلسه مشترک معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم و دبیرخانه جشنواره فرهنگی، هنری و دانش‌بنیان فردخت استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طاهره حیاتی با اشاره به ابعاد مشارکت و محدوده تعامل و هم‌افزایی معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم با دبیرخانه این جشنواره، عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های مقاله‌نویسی، مشاوره پژوهشی، داوری مقالات، کارگاه اقدام‌پژوهی و نشست‌های علمی از جمله موارد همکاری معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم با جشنواره فردُخت است.

وی تصریح کرد: این جشنواره فرهنگی، هنری و دانش‌بنیان با مشارکت کلیه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های سطح استان در سه سطح ویژندها و تولیدی‌ها، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی رقابت خواهد داشت.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم محورهای پژوهش جهت شرکت در این جشنواره را در چهار عرصه تاریخ و فرهنگ، اقتصاد، هویت و تمدن سازی، بهداشت و سلامت، فناوری و تکنولوژی برشمرد و بیان کرد: باتوجه به استقبال پژوهشگران مهلت ثبت نام تا ٣٠ شهریور و مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ تمدید شده است.

جلسه مشترک معاونت پژوهش استان قم با دبیرخانه جشنواره دانش‌بنیان فردخت

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha