سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
کد خبر: 1183874
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
پلیس

حوزه / فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی هفته وحدت را به مسلمین تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را به همه مسلمانان جهان و مردم لرستان تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

اسلام به عنوان برترین و کامل‌ترین دین الهی، توسط آخرین پیامبر خداوند تبارک و تعالی حضرت محمد مصطفی(ص) به بشریت عرضه شد، اما همواره دشمنان دین و اسلام از آغاز نبوت پیامبر تا امروز، با طرح انواع فتنه‌ها و با توسل به حربه فرقه گرایی، به‌دنبال تفرقه افکنی میان مسلمانان، بوده و هستند.

اما آنچه که امروز در بین مسلمانان، شیعه و سنی باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد، وحدت کلمه و اصل قرار دادن آن در راستای تشکیل امت واحده اسلامی است، چرا که استکبار جهانی در جنگ نرم علیه مسلمانان از شگرد تفرقه و تضادآفرینی گسترده‌ای استفاده می‌کند و با کمک عمّال خود و سرکرده‌های گروه‌های جاهل و افراطی بر آتش مکتب‌های فکری تکفیری می‌دمد.

بر مسلمانان است مطابق آیه شریفه ۱۰۳ سوره آل عمران «واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا» با قرار گرفتن در صف وحدت و جبهه الهی با پیشبرد اهداف عالیه اسلام، دشمنان را مأیوس کنند.

وحدت و انسجام، همبستگی و همدلی مسلمانان، از تعالیم روح بخش اسلام و اصول فرهنگ قرآنی است و این مهم، همواره مورد تاکید و توصیه پیشوایان و بزرگان دین مبین اسلام بوده و هست و به حق نیاز جامعه اسلامی در تمام زمان‌ها به ویژه امروز است.

اینجانب آغاز هفته وحدت و میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله(ص) و امام جعفر صادق(ع) را به عموم مسلمین جهان به خصوص مردم شریف لرستان تبریک عرض نموده و امیدوارم دست در دست هم با یکدلی، یک رنگی و خلوص نیت در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha