سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
دکتر"عفت شریعتی" نماینده مجلس شورای اسلامی

حوزه/نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام میلاد رسول اکرم(ص) هستیم. ما به عنوان جامعه اسلامی باید دست به دست هم برای پیشبرد اهداف اسلام ناب قدم برداریم و تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر"عفت شریعتی" نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در وبینار هشتم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی ضمن تبریک میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و ایام هفته وحدت به همه مسلمانان جهان، اظهار داشت:افتخار ما اقتدار،عظمت،معنویت و جایگاه والای حضرت ختمی مرتبت محمد(ص) است.

وی تصریح کرد: امروز جهان اسلام پرچم وحدت را برافراشته و این موهبت بزرگی برای قاطبه بشریت است. اسلام راستین، اسلام ناب محمدی(ص) است و در پرتو این اسلام با عظمت است که جامعه بشریت می‌تواند معنویت و خوشبختی و عظمت خود را حفظ کند. خوشبختانه امروز پرچمدار این عظمت در جهان اسلام، جمهوری اسلامی ایران است.

شریعتی خاطرنشان کرد:امروز ما در پرتو رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه‌ای افتخار می‌کنیم که در جامعه بشریت و جهان اسلام نقشی سترگ و تعیین کننده در ایجاد وحدت در جهان اسلام داریم.

وی اضافه کرد:مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ایران ولایی، این پرچم‌داری را عظمت ایران اسلامی می‌داند و در این زمینه از هیچ تلاشی برای تحقق وحدت و همدلی و همراهی دریغ نمی‌کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام میلاد رسول اکرم(ص) هستیم. ما به عنوان جامعه اسلامی باید دست به دست هم برای پیشبرد اهداف اسلام ناب قدم برداریم و تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که غاصبان و ستمکاران چه ظلمی به مسلمانان روا می‌دارند، مردم مظلوم فلسطین در آتش ظلم و ستم این غاصبان و آدم‌کشان می‌سوزند و جامعه بشری شهیدان بزرگی در این مسیر تقدیم کرده است؛ این شهدا که برای احقاق حق مردم مسلمان فلسطین به شهادت رسیده‌اند، پایدار و ماندگارند.

شریعتی خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان به کار می‌برد که مطمئنا راه به جایی نخواهد برد.

وی تأکید کرد:فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر وحدت، رهگشای همگان خواهد بود و می‌دانیم در آستانه تمدن نوین جهان اسلام هستیم و بر اساس آیات قرآن، مستضعفین جهان، وارثان جهان هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مردم فلسطین بدانند که جامعه اسلامی در جهان بشریت همچنان پشتیبان آنان بوده و خواهند بود و ان شاءالله پیروزی قریب الوقوع فلسطین عزیز را شاهد خواهیم بود و فرد فرد مردم ایران همراه و همگام مردم عزیز و مظلوم غزه و جهان اسلام هستند و خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha