چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
ماموستا "عزیز بابایی"

حوزه/ماموستا بابایی بر این باور است اگر تمامی حکام اسلامی آنگونه که باید به مردم مظلوم فلسطین کمک می‌کردند، مقاومت امروز کار رژیم اسرائیل را یکسره کرده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ماموستا "عزیز بابایی"، امام جمعه اهل سنت تهران در یازدهمین وبینار سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که امروز (چهارشنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت کامل آمریکا در طی این چند ماه دست به جنایت علیه بشریت در غزه زده است، گفت: با توجه به این که طی این چند ماه تمامی مردم جهان به ماهیت حقیقی رژیم غاصب اسرائیل پی برده‌اند، ولی آنچنان که باید مسئله فلسطین اولویت دنیای مسلمانان قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: اگر تمامی حکام اسلامی آن گونه که باید به مردم مظلوم فلسطین کمک می‌کردند، مقاومت امروز کار رژیم اسرائیل را یکسره کرده بود. اگر ملت دو میلیاردی مسلمان به فرموده بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران یک سطل آب به سمت اسرائیل می ریختند، این رژیم را سیل از روی زمین محو کرده بود.

امام جمعه اهل سنت تهران تاکیدکرد: ما کشورهای اسلامی متاسفانه در تفرقه بین خود هم داستان ولی در اتحاد پراکنده‌ایم.

ماموستا بابایی با بیان اینکه علما باید از مسجدالاقصی دفاع کنند، تصریح کرد:‌ به توصیه قرآن، با اتحاد است که می‌توان در برابر دشمن ایستادگی کرد و با چشمان خود دیدم که سنی فلسطینی‌، شیعه لبنانی، زیدی یمنی چگونه در ‌برابر این رژیم غاصب ایستادگی می‌کنند.

وی در پایان با بیان اکنون رژیم اسرائیل برای بقای خود می‌کوشد، خاطرنشان کرد: اکنون زمان آن رسیده است که علما، حکام و ملت‌های مسلمان یا یکدیگر متحد شوند؛ چرا که حامیان حق هرگاه به میدان بیایند و در مقابل باطل ایستادگی کنند، می‌توانند آن را نابود کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha