چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
پروفسور حافظ سید اسامه بخاری

حوزه/استاد دانشگاه پاکستان تأکید کرد: مجامع بین المللی باید در حمایت از مسئله فلسطین به میدان بیایند و به ملت مظلوم فلسطین که بیش از ده ماه است درگیر جنگ شده و از حقوق اولیه خود محروم شده‌است، کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، "پروفسور حافظ سید اسامه بخاری" استاد دانشگاه پاکستان در وبینار دوازدهم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجمع تقریب و دبیرکل آن در برگزاری کنفرانس وحدت و توجه ایشان به قضیه فلسطین، گفت: مسئله فلسطین مسئله‌ای جهانی است و با توجه به رویدادهای امروز در این منطقه، مسئولیت مسلمانان دو برابر شده است و شاهد ابراز همدردی جهانیان با مردم فلسطین هستیم.

وی اظهار داشت:ما از قرآن و سنت، حمایت از مظلوم را یاد گرفته‌ایم و در همین راستا حامی حقوق مردم مظلوم فلسطین هستیم، در این زمینه یادی می‌کنیم از رئیس جمهور فقید ایران، آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و تیم همراه ایشان که در این زمینه فعالانه عمل کردند و به شهادت رسیدند.

پروفسور بخاری تأکید کرد: مجامع بین المللی باید در حمایت از مسئله فلسطین به میدان بیایند و به ملت مظلوم فلسطین که بیش از ده ماه است درگیر جنگ شده و از حقوق اولیه خود محروم شده‌است، کمک کنند.

وی افزود: کشورهای اسلامی باید کنفرانسی برگزار کنند و برای حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین تصمیم‌های جدی بگیرند؛ چرا که برادران و خواهران ما بی‌رحمانه در آنجا شهید و زخمی شده و خانه و مساجد و بیمارستان‌ها ویران می‌شوند.

استاد دانشگاه پاکستان تأکید کرد: رسانه‌های جهانی باید به مسئله فلسطین بیش از پیش توجه کنند، همچنین باید جوانان خود را برای جنگ رسانه‌ای برای مقابله با قدرت‌های شیطانی آماده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha