چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
ماموستا "احسن اداک"

حوزه/ماموستا اداک غزه را محور وحدت امت‌های اسلامی دانست، محوری‌که با خون شهیدان مسلمانان فلسطین رنگین شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان کردستان، ماموستا "احسن اداک"، سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان در یازدهمین وبینار سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی چهارشنبه (۲۸ شهریور ماه) برگزار شد با بیان این که مبارزه مردم مظلوم فلسطین، محور مقاومت مردم جهان است، گفت: سرزمین فلسطین باعث وحدت و همگرایی هرچه بیشتر مردم جهان شده است.

وی ادامه داد: جنگ غزه به ما نشان داد که مسلمانان فلسطین چگونه مورد ظلم و ستم رژیم غاصب اسرائیلی قرار می‌گیرند.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی دهگلان با بیان این که عملیات طوفان الاقصی، وحدت هرچه بیشتر مسلمانان جهان را سبب شده است، تصریح کرد: جنگ غزه نشان داد، هنگامی که مسلمانان بخواهند دست به اقدامی بزنند، ایمان و اراده آنان به خداوند متعال، پیروزی آنان را رغم خواهد زد.

ماموستا اداک تصریح کرد: غزه در برابر ظلم صهیونیسم ایستادگی کرده است و باید توجه داشت جنگی در غزه شروع شده که کاملاً نابرابر است. حقیقت امر این است که مردم مسلمان فلسطین با ایمان خود جلوی تمامی ابرقدرت‌های جهان ایستاده‌اند.

وی‌ با بیان اینکه غزه خط مشی مسلمانان را رغم زده است، افزود: غزه محور وحدت امت‌های اسلامی شده، محوری‌که با خون شهیدان مسلمانان فلسطین رنگین شده است.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی دهگلان در پایان خاطرنشان کرد: شهادت اسماعیل هنیه، اراده جبهه مقاومت را برای مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی قوی‌تر کرد و وحدت شیعه و اهل سنت را بر سر خونخواهی مستحکم‌تر نمود. امید است که هرچه زودتر قدس به دست مسلمانان فتح شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha